خیانت

متنهای خاص

خیانت

متنهای خاص

اون روزایی

درست اون روزایی که من خیلی ساده و بچگونه فکر می کردم تو تنها کسی هستی که منو دوست داری...
و مطمئن بودم اگه یه روز حس کنم دوسم نداری دنیا تموم می شه مثل حالا....
شاید هنوز نفهمیدی که چه طور من رو له کردی...
یادم اومد که برام اس ام اس زده بودی:
"برای تا ابد ماندن باید رفت:
گاهی به قلب کسی ...
گاهی از قلب کسی ...
من می خوام از قلبت برم... شایدم رفته باشم ... چون تو بلد نیستی و نمی دونی دوست داشتن چیه ... فکر می کنی همین کلماتیه که شوخی شوخی زیر کامنت ها می نویسی.................................................................................

با هر تلنگری ...

با هر تلنگری ...
غرق می شوم در خاطراتت ...
فرو می روم ..
و هر نشانه ای مرا پیوند می دهد به تو ...
بــرگـــرد ...
اینجا کسی منتظر است ...!

فاجعه

حالا که فک میکنم
میبینم
رفتنت آنقدر ها هم که فکر میکردی فاجعه نیست ...!
من به اندازه تمامی آدم های دنیا برای فراموش کردنت انگیزه دارم..

شک

شک کرده بودم کسی بین ماست !
حالا : یقین دارم من بین دو نفر ایستاده ام !
چقدر تفاوت وجود داشت ;
بین واقعیت و طرز فکر من!

بچه که بودیم

بچه که بودیم
وقتی بستنی مان را گاز می زدند
قیامت به پا می کردیم !
چه بیهوده بزرگ شدیم ...
روحمان را گاز می زنند
......می خندیم ...